Ez a weboldal sok más oldalhoz hasonlóan HTTP-sütiket használ a jobb működés érdekében.

Amennyiben nem fogadsz el minden sütit, az oldal egyes pontjai nem biztos, hogy megfelelően működnek. A sütikről bővebben olvashatsz az Adatkezelési tájékoztatóban.

Adatkezelési tájékoztató

Elállás, hibás termék cseréje

Hibás a termék? Mégsem olyan, mint elképzelted? A csomag kézhezvételétől számított 30 napon belül kérheted a termék cseréjét vagy visszaküldheted nekem.
 

Mi a teendő termékcsere esetén?

  1. 1. Kérlek, jelezd nekem a problémát telefonon és erősítsd meg írásban is a szilvi@minett.hu e-mail címre küldött levélben.
  2. 2. Csomagold be a terméke(ke)t, mintha feladnád.
  3. 3. Küldöm a megbeszélt csereterméket, te pedig odaadod a futárnak, amit vissza szeretnél küldeni.
 

Hogyan tudod visszaküldeni a terméket, amire nincsen szükséged?

  1. Töltsd ki az elállási nyilatkozatot.
  2. Csomagold be a terméket és tedd bele a kitöltött elállási nyilatkozatot - ez benne volt a csomagodban a termékek mellett. Ha nem találod az oldal alján letöltheted.
  3. Küldd vissza ide: Kovács-Mitter Szilvia - Minett webáruház, 1064 Budapest, Szondi utca 63. fsz. 1.
    Ha személyesen szeretnéd visszahozni, erre is van lehetőséged a fenti címen,, előre egyezetett időpontban.
  4. Vagy válaszd a Foxpost csomagvisszaküldési szolgáltatását: https://foxpost.hu/csomagvisszakuldes
 
Itt töltheted le az elállási nyilatkozatot.