Dopper
Dopper újratölthető palack, a tiszta (d)öntés
Ha valóban a szívünkön viseljük a környezet védelmét, akkor tudatos vásárlói döntéseket hozunk a mindennapi életben. Fontos, hogy felismerjük a marketing által mesterségesen kreált fogyasztói igényeket, és búcsút intsünk azoknak a termékeknek, amelyek egyáltalán nem teszik teljesebbé az életünket, ugyanakkor hatalmas terhet jelentenek a bolygónknak – ilyen például az egyszer használatos műanyagpalackokban forgalmazott víz.
A Dopper eltökélt szándéka, hogy világszerte minél többen csatlakozzanak ahhoz a közösséghez, amelynek tagjai már állást foglaltak: ha egyszer olyan szerencsések, hogy gond nélkül jutnak tiszta ivóvízhez, akkor nem szemetelik tele az óceánokat egyszer használatos műanyaggal, hanem újra és újra csapvízzel töltik meg szuper minőségű, hosszú élettartamú palackjaikat.
Egy nemes küldetés számokban
A sok cseppből előbb-utóbb elsöprő erejű hullám lesz, ahogy az a Dopper esetében is kezd tisztán kirajzolódni. Az egyes személyeken túl immár több mint ezer felelősen gondolkodó cég és szervezet is csatlakozott a holland márka csapvizet és újratölthető palackokat népszerűsítő küldetéséhez, így mostanra már az egymilliót is meghaladja azoknak a száma, akik megfogadták:
- nem vásárolnak egyszer használatos műanyag palackot
- amikor csak lehet, csapvizet isznak
- magukkal viszik a Dopper palackot, hogy bármikor megtölthessék csapvízzel
- másokat is ugyanerre buzdítanak