Ez a weboldal sok más oldalhoz hasonlóan HTTP-sütiket használ a jobb működés érdekében. Amennyiben nem fogadsz el minden sütit, az oldal egyes pontjai nem biztos, hogy megfelelően működnek. A sütikről bővebben olvashatsz az Adatkezelési tájékoztatóban. Adatkezelési tájékoztató
Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Kell-e magam regisztrálnom a vásárláshoz?

Természetesen nem kell regisztrálni. Regisztráció nélkül is van lehetőség a webáruházban való vásárlásra. Ugyanakkor megéri regisztrálni, hiszen következő alkalommal nem kell újra megadni a számlázási és szállítási adatokat, így sokkal gyorsabb a vásárlási folyamat.

A regisztráció másik előnye, hogy néhány kedvezményre jogosító kupont csak a regisztrált vásárlók tudják érvényesíteni.

Van minimális rendelési érték?

A webáruházban történő vásárlás esetén a minimális rendelési összeg 2500 Ft.

Mennyibe kerül a szállítási költség?

A szállítási költség függ a szállítás módjától és a rendelési értéktől. 

Szállítási módok és díjak: 

Rendelési érték

Személyes átvétel

1 nap

Postán 

maradó

2-4 nap

 PostaPont,

Posta csomagautomata 

2-4 nap

MPL

2 nap

GLS

1 nap

5.000 Ft alatt* 390 Ft 990 Ft 990 Ft 990 Ft 1.250 Ft

5.000 Ft - 13.999 Ft*

ingyenes 990 Ft 990 Ft 990 Ft 1.250 Ft

14.000 - 19.999 Ft*

ingyenes 590 Ft 590 Ft 590 Ft 990 Ft
20.000 Ft felett* ingyenes ingyenes ingyenes ingyenes ingyenes
Utánvét

+ 350 Ft, mely a szállítási költséghez hozzáadódik

+350 Ft

 

Két megrendelést adtam le egy nap, kétszer kell fizetnem a szállítási díjat?

Minden nap összesítjük a megrendeléseket és amennyiben egy vevőtől több rendelés is érkezett, telefonon egyeztetünk vele, hogy mehet-e a rendelés egy csomagban. Természetesen ilyenkor csak egyszer kell a szállítási díjat kifizetni.

Személyes átvételre van lehetőség?

Ingyenes személyes átvételi lehetőség Budapesten a Nyugati pályaudvar közelében van. Raktáron lévő termékek esetén akár még aznap megkaphatod a csomagodat! A helyszínen csak készpénz fizetési lehetőség van.

Cím: Csomagpont Ügyfélszolgálati iroda 1067 Budapest, Szondi utca 15.
Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 10-18 óra között

Hogyan tudom kifizetni a termékeket?

1. SimplePay Online Fizetési Rendszeren keresztül bankkártyával

A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. A SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldás.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

Bővebb információ a SimplePay Fizetési Tájékoztatójában olvasható.

2. Átutalással

Saját banki felületről indított átutalással történő fizetés esetén 3 munkanap áll rendelkezésedre, hogy a megrendelés összegét kifizesd. Ha nem érkezik meg a pénz a megadott határidőn belül a bankszámlára, rendelésedet kénytelen vagyok törölni. Amennyiben valamilyen oknál fogva később tudsz fizetni, kérlek jelezd nekem azszilvi@minett.hu e-mail címen és egyeztetünk a lehetőségekről.

Fontos! Átutalás esetén a közleményben a beazonosíthatóság érdekében fel kell tüntetni a rendelés azonosító számát!

3. Utánvéttel

Az utánvét díját a szállítási költség nem tartalmazza, ez +350 Ft.

- Házhoz szállítás esetén a futárnak bankkártyával vagy készpénzben

- Postán maradó csomag esetén a postán bankkártyával vagy készpénzben

- Csomagponton készpénzben

 

Mikor kapom meg a rendelésemet?

A 13 óráig beérkezett megrendeléseket akár már másnap kézbe veheted, ha a megrendelt termékek raktáron vannak. A 13 óra után beérkezett megrendelések feldolgozása a következő napi rendelésekkel együtt történik.

A választott szállítás mód függvényében a szállítási határidő:

  • raktáron lévő termékek esetében általában 1-2 munkanap,
  • külső raktárról 3-5 munkanap,
  • előrendelhető termékek esetén 1-3 hét. 

Módosíthatok a rendelésemen?

Természetesen van lehetőség a rendelés változtatására - törölheted vagy kiegészítheted - mindaddig, amíg a futárnak át nem adtuk a csomagot és a szállítási visszaigazolást el nem küldtük.
Fontos! A rendelés módosításával változhat a szállítási idő is!

A változtatásokat email-ben az szilvi@minett.hu címre küldheted, vagy egyeztethetsz velem telefonon is a +36 30 206 6122 telefonszámon.

Hogyan kapok számlát a rendelésemről?

A megrendeléshez kapcsolódó számlát elektronikus úton küldöm a megrendeléskor megadott e-mail címre. Sikeres bankkártyás fizetés esetén a rendszer automatikusan kiküldi az e-számlát. Átutalás esetén, az összeg beérkezését követően kerül kiküldésre az e-számla. Utánvétes fizetés esetén pedig a rendszer azután küldi ki az e-számlát, amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak.

Amennyiben a számla mégsem érkezik meg a megadott e-mail címre, kérlek, jelezd felém és küldöm manuálisan a kiállított számlát.

 

Van üzlet, ahol személyesen meg tudom nézni a termékeket?

Az Útipoggyász kizárólag webáruházként működik, nincsen üzlet vagy mintabolt, ahol úgy tudsz válogatni mint egy hagyományos boltban.

Igyekszem minél több kiállításon, rendezvényen részt venni, ahol lehetőség van a termékeket személyesen megnézni., megforgatni Tervben van "nyílt napok" szervezése is, ahol megismerkedhetsz a bőrönd rendezőkkel alaposabban. Ha ezekről a lehetőségekről nem szeretnél lemaradni, érdemes Facebook-on követni a webáruház oldalát.

Nem tetszik, amit rendeltem. Visszaküldhetem?

Erre az esetre 30 napos pénz visszafizetési garanciát biztosítunk. A szükséges elállási nyilatkozat itt tölthető le.

 

Nem kaptál választ a kérdésedre? Írj nekem!

 


Keresés