Kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?
Természetesen nem kell regisztrálni. Regisztráció nélkül is van lehetőség a webáruházban való vásárlásra. Ugyanakkor megéri regisztrálni, hiszen következő alkalommal nem kell újra megadni a számlázási és szállítási adatokat, így sokkal gyorsabb a vásárlási folyamat.
A regisztráció másik előnye, hogy néhány kedvezményre jogosító kupont csak a regisztrált vásárlók tudják érvényesíteni.
Van minimális rendelési érték?
A minimális rendelési összeg 2.500 Ft.
Mennyibe kerül a szállítási költség?
A szállítási költség függ a szállítás módjától és a rendelési értéktől.
Szállítási módok és díjak:
Rendelési érték | Foxpost Csomagautomata | GLS Csomagautomata |
GLS Házhoz szállítás |
2.500 - 24.999 Ft | 790 Ft | 1.390 Ft | 1.600 Ft |
25.000 Ft felett | ingyenes | ingyenes | ingyenes |
Utánvét |
+450 Ft |
Magyarország területén kívülre jelenleg nincs módunkban szállítani.
Két megrendelést adtam le egy nap, kétszer kell fizetnem a szállítási díjat?
Minden nap összesítjük a megrendeléseket és amennyiben egy vevőtől több rendelés is érkezett, telefonon egyeztetünk vele, hogy mehet-e a rendelés egy csomagban. Természetesen ilyenkor csak egyszer kell a szállítási díjat kifizetni.
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos átmenetileg ez a lehetőség szünetel. A hivatalos személyes átvételi pont 2022. júliusban megszűnt. Budapest belvárosában azonban rugalmasan meg tudjuk oldani a csomag átvételét. Ezzel kapcsolatban hívj nyugodtan hétköznapokon 9-17 óra között +36302066122 számon.
Hogyan tudom kifizetni a termékeket?
1. SimplePay Online Fizetési Rendszeren keresztül bankkártyával
A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. A SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldás.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.
Bővebb információ a SimplePay Fizetési Tájékoztatójában olvasható.
2. Átutalással
Saját banki felületről indított átutalással történő fizetés esetén 3 munkanap áll rendelkezésedre, hogy a megrendelés összegét kifizesd. Ha nem érkezik meg a pénz a megadott határidőn belül a bankszámlára, rendelésedet kénytelen vagyok törölni. Amennyiben valamilyen oknál fogva később tudsz fizetni, kérlek jelezd nekem azszilvi@minett.hu e-mail címen és egyeztetünk a lehetőségekről.
Fontos! Átutalás esetén a közleményben a beazonosíthatóság érdekében fel kell tüntetni a rendelés azonosító számát!
3. Utánvéttel
Az utánvét díját a szállítási költség nem tartalmazza, ez +450 Ft.
- Házhoz szállítás esetén a futárnak bankkártyával vagy készpénzben
Mikor kapom meg a rendelésemet?
2022. augusztus 31-ig a rendeléseket heti 2 alkalommal hétfőn és csütörtökön adom fel.
A választott szállítás mód függvényében a szállítási határidő a feladástól számítva:
- a raktáron lévő termékek esetében általában 1-2 munkanap,
- külső raktárról 5-7 munkanap,
- előrendelhető termékek esetén 1-3 hét.
Módosíthatok a rendelésemen?
Természetesen van lehetőség a rendelés változtatására - törölheted vagy kiegészítheted - mindaddig, amíg a futárnak át nem adtuk a csomagot és a szállítási visszaigazolást el nem küldtük.
Fontos! A rendelés módosításával változhat a szállítási idő is!
A változtatásokat email-ben az szilvi@minett.hu címre küldheted, vagy egyeztethetsz velem telefonon is a +36 30 206 6122 telefonszámon.
Hogyan kapok számlát a rendelésemről?
A megrendeléshez kapcsolódó számlát elektronikus úton küldöm a megrendeléskor megadott e-mail címre. Sikeres bankkártyás fizetés esetén a rendszer automatikusan kiküldi az e-számlát. Átutalás esetén, az összeg beérkezését követően kerül kiküldésre az e-számla. Utánvétes fizetés esetén pedig a rendszer azután küldi ki az e-számlát, amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak.
Amennyiben a számla mégsem érkezik meg a megadott e-mail címre, kérlek, jelezd felém és küldöm manuálisan a kiállított számlát.
Van üzlet, ahol személyesen meg tudom nézni a termékeket?
Kizárólag webáruházként működünk, nincsen üzlet vagy mintabolt, ahol úgy tudsz válogatni mint egy hagyományos boltban.
Igyekszem minél több kiállításon, rendezvényen részt venni, ahol lehetőség van a termékeket személyesen megnézni., megforgatni Tervben van "nyílt napok" szervezése is, ahol megismerkedhetsz a bőrönd rendezőkkel alaposabban. Ha ezekről a lehetőségekről nem szeretnél lemaradni, érdemes Facebook-on követni a webáruház oldalát.
Nem tetszik, amit rendeltem. Visszaküldhetem?
Erre az esetre 30 napos pénz visszafizetési garanciát biztosítunk.
Mi a teendő termékcsere esetén?
- 1. Kérlek, jelezd nekem a problémát telefonon és erősítsd meg írásban is a szilvi@minett.hu e-mail címre küldött levélben.
- 2. Csomagold be a terméke(ke)t, mintha feladnád.
- 3. Küldöm a megbeszélt csereterméket, te pedig odaadod az MPL futárnak, amit vissza szeretnél küldeni.
Hogyan tudod visszaküldeni a terméket, amire nincsen szükséged?
- Töltsd ki az elállási nyilatkozatot.
- Csomagold be a terméket és tedd bele a kitöltött elállási nyilatkozatot - ez benne volt a csomagodban a termékek mellett. Ha nem találod ezen az oldalon letöltheted újra.
- Küldd vissza ide: Kovács-Mitter Szilvia - Minett webáruház, 1066 Budapest,Teréz krt. 32. Fsz. 2/A.
Ha személyesen szeretnéd visszahozni, erre is van lehetőséged a fenti címen, hétfőtől péntekig 10-18 óra között. Ekkor se felejtsd el az elállási nyilatkozatot, kérlek.
Nem kaptál választ a kérdésedre? Írj nekem!