A személyes átvétel a raktárban átmenetileg szünetel! Előzetes telefonos egyeztetés után a Nyugati pályaudvar közelében a csomagok átvétele megoldható.
Szállítási módok és díjak:
Rendelési érték |
Személyes átvétel telefonos egyeztetés után |
MPL Csomagautomata, PostaPont, Postán maradó csomag* |
MPL Házhoz szállítás* |
GLS Csomagautomata, GLS Csomagpont |
GLS Házhoz szállítás |
---|---|---|---|---|---|
25.000 Ft alatt | ingyenes | 1350 Ft | 1590 Ft | 1350 Ft | 1990 Ft |
25.000 Ft felett | ingyenes | ingyenes | ingyenes | ingyenes | ingyenes |
Utánvét | Ingyenes | házhozszálltás esetén: 450 Ft Csomagpontra vagy automatába történő rendelés esetén nem elérhető az át nem vett csomagok magas száma miatt. |
Minimális rendelési érték: 2.500 Ft
Az MPL csomagokat a Csomagpiac Kft. logisztikai szolgáltató kezeli.
Fizetési módok
1. Banki átutalás
A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheted. Ebben az esetben a számla végösszegéből azonnali 5% kedvezményt kapsz.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett neve: Kovács-Mitter Szilvia
Kedvezményezett bankja: Gránit Bank Zrt.
Kedvezményezett számlaszáma: 12100011-17994873
2. Utánvétel
A csomag átvételekor is van lehetőséged a rendelés összegének kifizetésére. Házhoz szállítás vagy automatába szállítás esetén készpénzben vagy bankkártyával.
Az utánvét díja házhozszállítás esetén +450 Ft. A szállítási költségen felül fizetendő.
Csomagpontra vagy automatába történő rendelés esetén átmenetileg nem elérhető az át nem vett csomagok magas száma miatt.
3. Simple bankkártyás fizetés (OTP csoport) - legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás
A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
"A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget."
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.
Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal
Mi történik sikertelen bankkártyás fizetés esetén?
Ha a bankkártyás fizetés a Simple Pay rendszerének lassulása vagy időtúllépés miatt nem sikerül, a rendelésed ettől függetlenül rögzítésre kerül, és a kiválasztott termék "félre lesz téve" számodra. Ezért nem kell aggódnod, még akkor sem, ha az utolsó darabot vásároltad meg valamiből.
Sikertelen fizetés esetén egy e-mailt kapsz tőlem, amely tartalmazza a fizetési linket. Ezt akkor küldöm el, miután átnéztem a napi rendeléseket, vagy amennyiben jelezted nekem a problémát. Ha a linkről történő fizetés továbbra sem sikerül, kérlek értesíts, és más módon is küldöm a linket. Alternatívaként banki átutalással is rendezheted a rendelésedet, és ebben az esetben 5% kedvezményt biztosítok a rendelés végösszegéből (kivéve a szállítási költség).
Ha a sikertelen bankkártyás fizetést követően 48 órán belül nem történik meg a fizetés, vagy nem veszed fel velem a kapcsolatot, a rendelést törlöm.